16.01.2012

Sunday morning sunshine

Kjedelig innlegg? Ja.
Det var utrolig deilig å våkne klokken 9 på en søndag, det må jeg gjøre oftere! ..Hvis jeg kommer meg opp
da. Velger å ha litt tro på meg selv, men har vel en liten anelse om at det blir vanskelig å følge opp.. Jeg
spiste frokost før jeg heiv meg på sykkelen, postet et par brev og var på treningssenteret halv 12. Gatene ute
var helt stille, litt kjølige og med kun et par folk som var ute og gikk. Jeg slo til og med av en liten prat med
ei koselig dame når jeg skulle poste brevene. Cheers.




























Etter jeg hadde vært på treningssenteret syklet jeg til Lisa, for jeg hadde levnet noen av tingene mine der når
jeg overnattet før vi skulle til York. Der ble jeg en stund, før jeg syklet til byen for å kjøpe nye øretelefoner
(de forrige parene mine har begge sluttet å fungere på det ene øret). Der møtte jeg Ellen og Julie, og vi gikk
til Poundland. Det er helt sykt at man kan kjøpe øreplugger til kun 1 pund; under 10 kr i England! Lyden er
bra også, iallefall foreløpig. Kjøpte meg to par sånn i tilfelle. Etter det syklet jeg hjem, og ingenting
spennende skjedde egentlig etter det.

Jeg har fått med meg det med Mokkamann og greier, og synes hele greia er blitt helt oppblåst. Nei, han
burde ikke ha sagt det, men så har det seg jo faktisk sånn at folk har sagt verre ting i media enn det, uten at
noen har brydd seg. Synes det heller finnes andre ting å skape oppmerksomhet rundt, som f.eks. damen som
knuser kunst med puppene sine, flyvende katter eller Lindsay Lohan's siste photoshoot. Nei, ikke spør meg
hva som skjer med medianorge. Ta en titt på denne freaky bloggen i stedet.






Flo Rida//Sia - Wild Ones

Lana Del Rey - Born To Die

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...