14.02.2012

HALF TERM!

Nå er det half-term, noe som er utroolig deilig, og jeg skal til London på torsdag med de fleste jentene i
klassen! Kanskje jeg endelig får sjansen til å se London Eye, Big Ben, Buckingham Palace og alle de kjente
stedene som jeg ENDA ikke har fått sett, etter to tidligere London-turer. Det er rett og slett for dårlig. Vi
skal mest sannsynlig innom Madame Tussauds, til Soho, Camden Market, Portobello Market, og sikkert en
tur til Oxford Street. Gleder meg sykt mye, sikkert like mye som lommeboka mi gruer seg! Men jeg får
heller leve på vann og engelsk loff den neste måneden, null stress. Ferien skal tross alt nytes!

























Meg, Julie og Elisabeth! :) Vi og flere jenter i klassen prøvde ut en ny bar i går, det var veldig koselig!

Innlegget om Bath kommer snaart! Tror jentene skulle sette sammen en video med bilder fra alle sammen, så
da skriver jeg når den er ferdig!
Forresten, hvis du har noen spørsmål til meg er det bare å fyre løs, eller du kan legge meg til på Facebook
om du foretrekker det! Du kan også sende en mail til idabosch@gmail.com, jeg biter ikke! :))

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...