15.02.2012

It's a hard life

Vi har utrolig mye lekser akkurat nå, i denne perioden. Derfor sitter jeg nå og gjør lekser, I FERIEN. Ikke
veldig gøy. Vi har nemlig en stor innlevering i kjemi neste mandag, og siden jeg drar til London så MÅ jeg bli ferdig i dag.
I tillegg til kjemiinnleveringen så må vi skrive en rapport på 1550 ord i historie til tirsdagen, som jeg ikke
har begynt på, og en engelsk skriveoppgave på 1500 ord til en eller annen dag som jeg har glemt av. Vi skal
skrive et essay i norsk innen slutten av februar, og i starten av mai har jeg eksamen i tysk. Tror vi har flere
eksamener før den tid, og mange prøver. Jippiiiii.
Og oppi alt dette holder jeg også på å ta lappen. Ja, jeg er delvis utslitt, og det kommer til å bli veldig tungt
framover nå. Får bare stå på, og prøve å glede meg over de små tingene som får meg i godt humør!

1272289-11-1327440155284_large

1 ord:

Silje sa...

Hold ut! og nyt når du kan ta det med ro :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...