01.02.2012

In love

Jeg har nettopp sett verdens søteste, herligste skapning noensinne. Jeg er rett og slett helt forelsket, hjertestups overveldende in love. Hver gang jeg ser denne skapningen smelter hjertet mitt. Jeg bryter sammen i ukontrollerbare "naws" og "awws", og klarer ikke å tenke klart. Mine ambisjoner, drømmer og livsplaner har endret seg, alt bare på grunn av denne skapningen. Mitt livs sentrum - solen min - er ikke hva den var før; hele verdenen min snurrer nå rundt denne skapningen. Jeg ser livet på en ny måte, jeg føler meg som født på nytt. Alt som har skjedd før er urelevant og glemt, alt jeg ser er min framtid med denne skapningen.



Høres det kjent ut? Da har du nok sett en Pomeranian. Jeg vil ha en Pomeranian. Mom, please?

294419_10150337237818073_775228072_8205255_1377005164_n_large


Large_721_271_large
Pompocket_large 


3 ord:

Silje sa...

omg, æ blei litt redd før æ skjønte ka du mente! du virka skummelt forelska, men det skjønne æ, for dem så jo ut som ulldotta :D

Ellen sa...

Picture "mom" med sentralstøvsugeren lørdaga, kan fort bli forveksla med våres mellomstore hyblisa... tør ikke tenke på det

Ida Marie V. Bosch sa...

Silje: haha, æ kan kanskje ha overdrevet en smule for å få fram kor nydelig dæm faktisk e, men æ klare nesten ikke å se på dæm uten å få vondt i hjertet, naawsi naawsi hihi. (jepp, æ blir rett og slett helt tullat)

Ellen: MAMMA! (men æ klarte ikke å la være å flire, haha)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...