13.03.2012

Norway? No, Norwich!

På søndag var jeg, Julie og Nora i Norwich på dagstur! Det var en fin by, veldig lik alle andre engelske byer,
men selvfølgelig med sin egen sjarm. Været var i tillegg utrolig fint, så vi storkoste oss!

























Toget fra Cambridge tok ca 1,5 time, og vi betalte bare 10,50 pund tur-retur (under 100 kr)! Det første vi
gjorde var å gå litt rundt og prøve å finne sentrum. Vi kom til en nydelig park med kjempegod utsikt over
byen, parken lå liksom på en bakketopp (ja, det var bakker der!) og vi ble helt forelsket i den. Det ble fort
bestemt at vi skulle dra tilbake dit senere, så vi gikk ned til sentrum og så oss litt rundt, gikk i butikker og
bare koste oss.  







































Det var ikke mange severdigheter i byen, men det var likevel koselig med litt forandring fra Cambridge! Det
eneste jeg kjøpte meg var nye hodetelefoner, stolt! Vi tok en liten pause på Starbucks, og senere på dagen
ble det lunsj på McDonald's (men jeg kjøpte meg mat på Subway i stedet).










































Rett utenfor McDonald's var det et lite torg, og mens vi satt på trappa og spiste så vi på en fyr som drev
med forskjellige triks, som å hoppe opp alle trinnene på en gang, ta salto og masse sprellerier. Det var sykt
kult! Etter en liten stund kom det noen folk med sånn ordentlig filmkamera og filmet og intervjuet han, tror
det skulle være på tv eller noe! Han måtte nemlig skrive under på en greie når de var ferdige.

[Skal legge ut videoen senere, men hvis jeg gjør det her hjemme kommer jeg til å bruke opp det lille 
internettet jeg har igjen på ubs-tingen! Glemte å gjøre det når jeg var på skolen...]

Når vi var fornøyde med å se rundt i byen kjøpte vi oss en liten boks is og gikk tilbake til den fantastiske
parken som vi hadde vært i tidligere. Der hørte vi på musikk og sang og hadde det gøy helt til vi måtte dra
for å rekke toget tilbake. Det var en sykt fin tur, er glad jeg dro!





0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...