14.03.2012

Tut og kjør

Jeg hadde mock-kjøretesten min i dag. Jeg strøk, som forventet! Det er meningen at mock'en skal være
veldig streng, men på den måten får man vite hva man trenger å øve mer på. I mitt tilfelle; se framover og
planlegg tidligere. Det jeg synes var litt vanskelig var at han som var "eksaminatoren" min snakket veldig lavt
noen ganger og han var ganske uklar i det han mente, så ofte ble jeg forvirret og visste ikke helt hva han
mente. Jeg tror nok at kjøretesten blir å gå mye bedre, og nå vet jeg hvordan det foregår også!

Kjørelæreren min sa at han har hatt sikkert 100 mock-tester på 12 år, og han har bare hatt 1 person som
har bestått, så jeg vet iallefall at jeg ikke er alene om å feile på den!
Så får jeg bare kjøre og kjøre og øve før testen min! Tjohei

 

3 ord:

Silje sa...

dårlig generalprøve betyr god premiere!
Dem gjør det sikkert bare for å få folk til å skjerpe sæ..Det høres no ut som du vet ka du skal gjøre, så da går det sikkert bra! :D

Mette sa...

Hvor mye koster egentlig lappen i England til sammen, ca? Skal på utveksling neste år, men vet ikke om jeg skal ta lappen der eller hjemme?

Ida Marie V. Bosch sa...

Mette: se her, skrev et innlegg :)

http://imvb.blogspot.co.uk/2012/03/hva-koster-egentlig-oppkjring-i-england.html

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...