23.03.2012

Ny ringekasse

Har ganske lyst til å kjøpe meg en ny mobil siden den jeg har nå føles som en steinblokk fra urtiden ved
siden av alle de elegante og fancy iPhonene, BlackBerryene og HTC-telefonene til omtrent alle jeg kjenner
(hallo, min telefon er ikke lenger i produksjon!!), men jeg vet ikke helt om kontoen tillater det. Men så har
jeg jo bursdag snart da, faktisk blir jeg 18 år om 37 dager (!!), så det kunne jo vært en ide til noen i familien
der ute som har lyst å gi meg noe jeg kommer til å bli veeldig glad for / litt lommerusk til å finansiere en sånn
finfin duppedings. Man blir jo tross alt bare 18 år en gang!

Vidunderet jeg sikler etter er Samsung Galaxy S II i9100, med sine toppvurderinger og eksepsjonelt lette,
tynne design. Morosaken koster rundt 4000 kr, som riktignok er mindre enn en iPhone, men likevel mye for
en stakkars student. HER, på play.com koster den bare 3700 NOK, mens på Elkjøp koster den 4100. Så
her kan du spare masse penger, løpogkjøp!(til meg selvfølgelig, hvem ellers?)



0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...