19.03.2012

Prøve og pugging...

Nå er jeg utrolig sliten, øynene går i kryss og hjernen sier overload. Vi har kjemiprøve i morgen tidlig, og jeg
har pugget i 10 timer i dag, ikke bra... Tror det er på tide å stoppe nå. Det får gå som det går. Jeg tror jo at jeg
må ha fått noe ut av de timene... De eneste pausene jeg har hatt er for å spise middag, gå på do og ta et glass
vann nå og da. En gang kom Aljona innom og fikk meg en luftetur ut av huset i en halvtimes tid, det var bra for
det trengte jeg! Og nå klarer jeg ikke mer. Rett og slett. Det er full stopp. Tror jeg går og legger meg eller noe.
Haha, kommer sikkert til å drømme om lattice enthalpy og Le Chatelier og Kc og equilibrium og pH... Ønsk
meg lykke til i morgen! Kan trenge det...

 

1 ord:

Ellen sa...

Hei Ida, håper det gikk bra på prøven! Du e flink, hilsen din mor :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...