02.03.2012

Tescooo

Da var det endelig helg igjen, ukene går alt for fort forbi! Det er nesten skummelt... For et par dager siden
var jeg på "stortescoen" (matbutikk) som ligger i Bar Hill, det kan vel egentlig sammenlignes med Coop
Obs! eller noe i den duren. Uansett, det er gigantisk, to etasjer, og det er egentlig veldig slitsomt å være der.
Man burde nesten lage seg en plan for hvor man skal gå, fordi hvis man glemmer noe i en del av butikken må
du gå så innmari langt tilbake for å finne det. Bra med utvalg, men noen ganger kan det bli for mye!





Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i helga, men finner vel på noe! For tiden ser jeg serien Dexter og er ganske
så hekta, blir nok en del av det! Heh, vet jeg er på utveksling og burde utnytte hvert sekund av det og
utnytte det til å oppleve masse og sånn, men det går ikke hele tiden. Noen ganger må man bare slappe av og
ta en pause. Dessuten er det jo meldt regn i helga, og da frister ikke det så veldig å være ute!
Men vi hadde veldig lyst å grille ute en dag, siden været har vært så fint i det siste! Det har jo vært nesten 20
grader noen dager, andre dager er det kaldt igjen, sånn som i dag. Når jeg syklet til skolen holdt jeg på å
fryse av meg fingrene, og det var tåke! Ustabilt vær, ja.



1 ord:

Elisabeth Cecilie sa...

SV: Tusen hjertelig for det! Så utrolig hyggelig å høre:D Bilde 2 og 3 er tatt med lukkertid 0,3, blenderåpning f/22 og ISO 100. Med lenger lukkertid får man mer av bevegelsene av bølgene på bildet:) Kan være lurt å ha kameraet på stativ om man bruker lengre lukkertid. Bilde 4 er tatt med lukkertid 1/80, blenderåpning f/7.1 og ISO

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...