19.04.2012

Lite action

Så, hva skjer her borte nå for tida? Ikke mye... Livet er høyst uinteressant, med så lite spenning som det er
mulig. Jeg har jo lyst til å utnytte denne siste måneden, gjøre masse morsomme ting, men det er ikke så lett
når skolen tar all tid og energi. Men det er jo på grunn av skolen jeg er her i utgangspunktet, så jeg får bare
overleve.

543501_366667380035599_100000770213204_936580_992976149_n_large
//weheartit

Om et par uker skjer det en del, da! Jeg får besøk av mormor og søsteren min, og jeg har bursdag! Og vi
blir sikkert å dra på noen dagsturer også, vi har jo ikke sett Brighton enda f.eks! Og så skal jeg og Ellen på
Train-konsert, mest sannsynlig, og DET blir iallefall spennende! Så skal jeg jo hjem i konfirmasjon etter
hvert, før jeg reiser hjem etter et supert utvekslingsår en uke senere.

Tenkte forresten jeg kunne legge ut et bilde som ble tatt i påska, når vi hadde sånn easter-hunt! :)
Her er meg og verts-søskenbarna mine! :) + vertsbroren min heelt framst! <3

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...