17.04.2012

Voksen?


Å, det var slitsomt å begynne på skolen igjen i dag (mandag)... Har aldri følt meg så mye som en zombie som jeg
gjorde i morgest da jeg sto opp. Men skal ikke klage, vi hadde jo tross alt 2 uker med ferie! :) Likevel føler
jeg ikke at jeg har overskudd, ble faktisk bare enda trøttere av ferien, haha. Håper det blir bedre når jeg
kommer inn i de gamle vanene med skole og trening! Var så flink at jeg dro på treningssenteret i dag,
faktisk!


I dag er det akkurat 2 uker til jeg blir 18 år gammel! Det føles ganske rart, tiden har gått utrolig fort, husker
jo fortsatt når jeg ble 10 år! Og jeg husker også den dagen da jeg tenkte at "nå er det bare 4 år til jeg er
18!". Og så plutselig var det bare 2 år igjen, og nå sitter jeg her og teller ned dagene i stedet... Men jeg
gleder meg jo masse, har ventet lenge på denne dagen! Nå kan jeg snart gjøre "hva jeg vil", som mange sier..
Jeg kan iallefall bestemme selv, og ta mer ansvar for livet mitt! Det eneste som skremmer meg litt er at tiden
går så fort, og jeg er redd for å bli gammel. Hva om jeg ikke får gjort noe meningsfullt med livet mitt? Men
jeg tjener vel sånn sett ikke noe på å bare bekymre meg, da får jeg heller gjøre noe med det! ...men først
skal jeg se en episode av Dexter! Hekta? Ja. Bekymringene får jeg takle i morgen!


1 ord:

Silje sa...

Hadde det på akkurat samme måte når æ blei 18! men trur nok at vi skal få nåkka ut av livan vårres før vi e for gammel :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...