22.05.2012

Er det faktisk over?

Ja, så hva blogger man om nå, når man er kommet hjem? Jeg har hatt et fantastisk år i Cambridge, og jeg har opplevd utrolig mye og hatt både oppturer og nedturer. Jeg har fått mange nye gode venner som jeg aldri trodde jeg skulle bli så godt kjent med, og jeg har reist masse og fått en annen smak på livet. Jeg er så utrolig glad for at jeg fikk denne muligheten, og for at jeg tok den, har ikke angret ett sekund! Jeg vet ikke helt om jeg skal fortsette med bloggen nå som utvekslingen er ferdig, men det kommer iallefall et stort sammendrag av alt sammen, kan ta litt tid å skrive det, så bare vær tålmodige :) Masse minner og bilder å gå gjennom...

Graduation!

Jeg har enda ikke helt skjønt at vi ikke skal tilbake, for jeg har jo vært så mye fram og tilbake til jul og konfirmasjoner at det bare føles som enda et besøk.. Må nok gi det litt tid. Men jeg må ærlig si at det er deilig å være hjemme igjen! Norsk mat, norsk seng, norske venner! Har vært herlig å henge med vennene mine i går og i dag, jeg har savnet dem så utrolig mye! På en måte så er alt som før, men samtidig så har vi så mye å prate om og fortelle at det er helt sykt! Livet mitt er snudd på hodet, men det er også helt som før. Merkelig. Nå skal jeg faktisk stikke over til Ellen for å kose meg litt med henne, Kjærsti, Silje og Julie, så vi blogges! 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...