23.05.2012

Tilbakeblikk: Mai

MAI:

























Mai var jo den siste måneden, og utrolig mye koselig og artig skjedde. Vi dro til Stratford, jeg dro en tur til Norge for å være med i søsteren min sin konfirmasjon, vi feiret 17. mai i London og vi hadde graduation. Det er likevel 17. mai i London som var aller best, for det var så annerledes enn jeg er vant til, men samtidig så veldig likt. Det var fint å være omringet av norske folk igjen, og noen som ikke går i klassen snakke norsk. Det ble ekstra spesielt siden vi var i utlandet, vi følte oss enda mer forente. Her på bildet har jeg nettopp kjøpt meg noorsk pølse! Det var såå godt etter at jeg er blitt så vant til de grå stygge pølsene se har her i England. Sløyfe på jakken har jeg også, for å vise at jeg er NORSK! Dette var en superkoselig dag som jeg kommer til å huske for alltid, og det var en fin avslutning på utvekslingsåret vårt! :) Og ja, jeg skal lage et blogginnlegg om det, snart.. 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...