16.05.2012

Tilbakeblikk: April

APRIL:






















Jeg og noen jenter dro en tur til Bristol i April, og det var veldig gøy, men det blir likevel toppet av at jeg fikk besøk av mormor og søsteren min Anne på bursdagen min! De kom den 28. april, og dro 2. mai. Det er jo en ting å feire bursdagen sin uten familien sin, men når man i tillegg er i et annet land så virker det hele så langt unna, og jeg hadde nok ikke følt helt at det var bursdagen min om de ikke hadde vært der! De sang til meg på norsk og jeg fikk gaver, det var kjempekoselig! De fikk sett huset jeg bor i, men vertsfamilien min var ikke hjemme så de fikk ikke truffet dem, da. På kvelden dro vi ut og spiste på Nandos, og hadde dessert på Bella Italia etterpå, nam! I løpet av oppholdet deres så fikk de sett skolen min, byen og de fikk også shoppet skikkelig! Det var bare så utrolig deilig å være sammen med familien igjen, og jeg er også uendelig glad for at jeg har et så godt forhold til dem! Det er noe av det viktigste for meg, å ha et godt forhold til familien min. Så ja, vi hadde det supert, og jeg fikk ganske lyst til å dra hjem! Tror de synes det var litt artig å komme til "sommer" her nede, for i Tromsø var det (og er det fortsatt) snø og grått. Kommer til å save klimaet i Cambridge masse, for jeg elsker sommer, sol og grønt gress, og det har vi ikke for mye av i Tromsø! Skal nyte de neste 4 dagene, for snart er det hele over! Nå suser jeg til byen for å ta en siste shoppingrunde...

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...