15.05.2012

Stratford upon Avon

Den 2. mai var vi i fødebyen til Shakespeare med læreren vår Douglas, og vi fikk se hvor han bodde og hvordan livet hans var. Vi så også en tolkning av Romeo & Juliet - in Baghdad. Skuespillet var helt greit det, litt spesielt siden hele greia var på arabisk! Vi måtte se oversettelsen på skjermer som hang på sidene av scenen. Jeg kjøpte meg faktisk et par bøker; Shakespeare Quotations og Hamlet, så nå skal jeg vel bli en ekte Shakespeare-jente! ..Vel, vi får se på det.. Kult å ha, uansett! Skal ikke kjede dere med masse tekst om at vi gikk hit også gikk vi dit, legger heller ut bilder og forklarer litt under! Trykk Les mer.































Før avreise! Vi venter på bussen... Julie, Nora, Lisa, og Ellen foran!






















Julianne, meg, Tonje :)






















Her er huset han ble født i!



 De spilte deler av hans kjente stykker, her Romeo og Julie!




























De graver opp et av hans hus.





 Lekepause!





























Her har han spist middag!

























Liiiisa! :))

























Julie!





























Juliannee!

 Lekepause nr 2







 Teateret!

 Nora, Julie, Elisabeth, Julianne, meg, Tonje :)





0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...