10.05.2012

Tilbakeblikk: Februar

FEBRUAR:




















Denne måneden var det også veldig vanskelig å velge bare ett bilde, men jeg endte opp med et bilde fra Bath/Stonehenge-turen vår! Ser forresten nå at jeg egentlig aldri blogget om turen, så her kan du lese om den på bloggene til Elisabeth/Nora/Julie/Julianne. Vi hadde også en utrolig koselig tur til London, men Stonehenge overgår jo London lett! Det var også i Februar at det snødde i Cambridge, og det snødde visst i Bath/ved Stonehenge også, for her på bildet ser man rester av snø! Stonehenge var mye mindre enn jeg hadde forestilt meg, men det er jo likevel kult å ha sett den! Jeg husker også denne dagen spesielt godt fordi det var dagen etter jeg hadde farget håret mitt; det skulle bli lyst brunt men det ble svart! Jeg var ganske fortvilt, men etter hvert har jeg blitt vant til det og begynt å like det! Jeg har fortsatt mørkt hår, bare at nå er det mørkebrunt i stedet, litt bedre! Det som var ganske annerledes med denne turen var at vi tok buss i stedet for tog, for det var en arrangert tur vi hadde meldt oss på. Først tok vi buss til Stonehenge, som tok ca 2-3 timer tror jeg, før vi tok buss videre til Bath etter en stund, som tok rundt 1 time. Gatene i Bath var skikkelig fine og rene, jeg ble helt fascinert faktisk. Vi var innom the Roman Baths, og jeg, Ragnhild og Lisa drakk te på The Jane Austen Centre før vi dro hjem med bussen! En kjempefin tur!

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...