11.05.2012

Tilbakeblikk: Mars

MARS:



































I mars var været veldig fint, det var jo sommertemperatur og sol! Mer sommer enn vi har fått i ettertid, nå er det jo bare regn og grått... Akkurat nå, i skrivende stund, sitter jeg i Tromsø (søsters konfirmasjon), og her snør det utenfor. Det SNØR. Uansett, dette bildet er tatt 24. mars, og da var det så flott vær at vi bestemte oss for å dra til en park og GRILLE! Det var utrolig koselig, og vi var både Tromsø- og Osloklassen. Vi hadde det gøy, lekte på lekeapparatene og bare nøt livet til det fulle! Jeg kunne ikke gått i shorts i Cambridge nå i mai, men i mars, DA kunne jeg det... Rart vær! Likevel kommer jeg til å savne været i Cambridge, for man slipper at det snør og smelter hele tiden på våren, jeg synes det er så slitsomt! Været klarer ikke å bestemme seg helt for hvilken årstid det er i Norge... Jeg ser på værmeldingen at det er meldt 14 grader og regn på 17. mai i London, håper det endrer seg! Vel, jeg burde vel ha lært til nå at Yr.no ikke er helt til å stole på. Å, skulle ønske vi kunne få tilbake oktoberværet i Cambridge, DET var herlig det! Sydentemperaturer er ikke noe å klage på! Jeg kommer iallefall til å huske denne dagen i parken veldig godt, for det var en herlig dag som jeg gjerne skulle gjenopplevd! Synd vi ikke fikk gjort det flere ganger.. Tida går alt for fort, og det merkes dessverre litt for sent. 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...