14.05.2012

I've been missing you


Skrevet i går kveld, på bussen til Cambridge.

Da var jeg kommet tilbake til gode gamle England igjen, etter noen veldig flotte dager i Norge. Det var deilig å komme tilbake til familien og maten og senga mi, og jeg kjente virkelig at nå er jeg klar for å komme hjem. Selv om jeg har hatt det fantastisk i England og ikke angrer et sekund på at jeg dro, er det vel på tide å komme seg hjem nå. Det er nok for denne gang. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fikk denne muligheten til å dra på utveksling, og jeg har opplevd så sinnsykt mye, klarer nesten ikke å fatte det selv en gang.

 Liiitt forskjell... Når vi fløy over England VS ankomst Tromsø...

























Jeg dro jo til Norge onsdag den 9. mai for å være med å feire lillesøster Annes konfirmasjon. Det er så rart å tenke på at jeg var i samme situasjonen for hele 3 år siden, det virker jo som om det var i går! Som jeg sa i talen min; jeg er utrolig stolt av henne, for hun er en av de flinkeste personene jeg vet om. Og nå holder hun på å bli voksen, DET er rart å tenke på! Jeg måtte jo flaue henne litt ut i talen min også, men det er vel det søsken er til for eller hva? Haha, neida, tror det gikk ganske bra, hun tok det med godt humør! Å, som jeg har savnet familien min.

 Fiiin søster! <3

























Det er litt rart det der. Når jeg var i Cambridge, før jeg reiste hit, så tenkte jeg at jeg godt kunne vært et halvår til i Cambridge uten problemer. Men nå, når jeg har fått være sammen med familien min i noen dager kjenner jeg det helt motsatt; jeg kan ikke vente med å komme hjem! Vet ikke om jeg tør å si dette, men jeg tror jeg hadde glemt litt hvor mye jeg savnet dem, og hvor bra det er å være hjemme. Nå er det friskt i minne, og jeg glemmer det ikke denne gangen!


























Sånn så det ut når jeg dro!

Men en ting som jeg kommer til å savne mye med England er jo været da. Nå, når jeg kjører i bussen mot Cambridge, er det sol og 15 grader, klager ikke akkurat! (Vel, kanskje litt fordi jeg må sitte inne i bussen da). Noen timer før jeg dro fra Tromsø i dag lavet snøen ned, men det sluttet heldigvis til når jeg skulle dra, da. Sier litt om værforskjellene, ja. Skal prøve å nyte siste uka her nede og ikke tenke på hjemreisen for mye, skal jo hjem da uansett! Cambridge har blitt mitt andre hjem, jeg skal ikke legge skjul på det, og jeg kommer til å savne byen og vertsfamilien(e) mine masse. Og jeg håper jo at jeg en dag kan komme tilbake hit på besøk, eller kanskje for å studere. Tiden vil vise! 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...