21.01.2012

Hallo i luken

Nå har jeg flyttet, og føler meg allerede som hjemme! Vertsfamilien er herlig, huset er kjempefint og maten er
god! Digger virkelig denne familien, de er så spesielle og åpne og SNILLE. I går kveld da jeg kom hit, så fikk
jeg til og med holde den 2 uker gamle babyen deres! Han heter Stanley og er bare supersøt. Bestemoren
bruker også å komme innom, og Aljona (i klassen) er naboen min. I dag spilte vi Wii alle sammen; jeg, Aljona,
vertsmor of vertsfar og vertsbestemor. Det var skikkelig gøy! Bestemoren har noen awesomme dancemoves,
og jeg gjorde det faktisk ikke så dårlig heller (ikke at jeg vet hvordan det går an, jeg har jo aldri prøvd det
før!). Etterpå sang vi, og jeg kan jo virkelig ikke synge, men jeg og vertsbestemor sang en duett som gikk alt
for lyst, men det brydde vi oss ikke om. Jeg føler liksom at jeg ikke trenger å være redd for å dumme meg ut
sammen med dem, jeg føler meg veldig trygg. Og det er jo veldig bra!

I dag kjøpte jeg meg USB-nett, så jeg har iallefall litt internett hjemme, selv om jeg ikke kan bruke Skype så
mye. Det bruker så mye nett, nemlig. Jeg har kjøpt 3 GB som varer 3 måneder, vet egentlig ikke hva det vil si
for jeg har ikke peiling på hvor mange "gigabyte" jeg bruker... Jeg og Aljona var også ute og jogget i dag i
regnet (engelsk vær!!), sporty! Men nå skal jeg se litt på serier før jeg legger meg. Det ble visst en veldig rolig
fredag, men det var egentlig deilig. I morgen skal jeg gå tur med vertsfamilien etter middag, og neste søndag er
jeg og Aljona invitert til en familiemiddag for å feire bursdagen til vertsmor, som forresten heter Hayley.
Blogges!


1 ord:

Kjærsti sa...

Supert å høre!!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...