29.03.2012

Sol å sommer!

Så, hva skjer egentlig for tiden i Cambridge?
Vel, ikke så veldig mye spesielt denne uken iallefall, selv om da været har vært FANTASTISK! Rundt 20
grader hele uka, men i helga skal det visst bli litt kaldere... Deilig med sol igjen! Ser at fregnene begynner å
poppe fram på ansiktene til folk (mitt også....) og bleke fine armer og bein kommer til syne, klare for å få litt farge!
I dag var vi ved et vann nært skolen og koste oss, noen badet til og med! Men jeg kommer ikke til å
bade der, for det er rett og slett direkte heslig vann og jeg mistenker at det meste ikke engang er vann.. Og det
lukter surt. haha. Men det var veldig koselig å være der, altså! Tok ingen bilder, for jeg har det fine problemet
at minnekortet mitt er fullt, og jeg vil ikke tømme det uten å ha sikkerhetskopi av bildene, så nå må jeg kjøpe
nytt kort eller en ekstern harddisk! Vi var forresten og grillet i parken på lørdag, både Tromsø og Oslo-
klassen, det var utroolig koselig! Når jeg får bildene fra Julianne skal jeg blogge  :)


























Meg og Nora! :)

Denne uka har egentlig vært/er fortsatt en drittuke, med siste innspurt i alle fag før half term. Mandag hadde jeg
kjemiprøve (som faktisk gikk bra!), tirsdag/igår fysikkprøve (gikk ok) og i dag matteprøve (gikk også ok). I
morgen må jeg levere inn en engelskoppgave på rundt 1000 - 1500 ord, og på fredag har jeg framføring i tysk.
Åh, blir sliten av å bare skrive om det! Forrige torsdag hadde jeg framføring i engelsk om Antarctica av alle
ting, og fikk faktisk 5+ (han sa den lå på kanten til en 6er!)! Det gjorde iallefall dagen litt bedre!


























Meg, Maria og Ane, for en god stund siden!

Og nå på fredag, etter klokken 4, har vi feeerie!!! 2 uker påskeferie, åå så deilig det skal bli! Jeg og noen
herlige jenter skal til Bristol på nye eventyr og ha det gøy, slappe av og bare nyte ferien til det fulle. Her skal det
ikke stresses! Vi drar den 2. april og kommer hjem den 5. april, og resten av ferien blir nok tilbringt i
Cambridge, eller kanskje vi tar oss et par dagsturer til London eller Brighton. Får se hva økonomien tillater!

PS! det er marihøner OVERALT her nå! I dag satt en på hodet til Nora, haha, og hun gikk rundt med den!

Litt bilder for å vise hva vi har gjort i det siste:

Draw Something.. Må si jeg har talent, altså! hehehe...







Fant en butikk her i Cambridge som solgte Bergans!



























De kattene vi har her i huset er ikke helt normale... hjelp. Spion-katt? Sånn her ser forresten forsiden ut på huset jeg bor i nå :)


0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...