01.04.2012

Kos i parken!!

De siste ukene har været vært helt fantastisk, rundt 20 grader og sol! Å, som jeg har savnet dette været!
Forrige lørdag bestemte vi oss for å nyte det til det fulle, så både Tromsø-klassen og Oslo-klassen tok med
seg engangsgriller og mat til en av parkene her i Cambridge, og vi grillet og koste oss masse! Det er en
lekeplass i parken også, og vi måtte jo selvfølgelig leke litt der! Alt i alt en suuper dag, håper vi får gjort det
oftere! Jeg hadde ikke mye minne på kameraet mitt, så de aller fleste bildene i innlegget er bildene til
Julianne.

























Meg og Alessandra!

























Simon, Fredrik, Kenneth, Frederic, Vetle, Kasper, Anniken





























Meg og Ellen, vi surfer på benken tror jeg..!



























Julianne, Fredrik og Lisa!



























Negin, Lisa, Julianne og Alessandra!

























Tonje og meg :)

På vei hjem møtte vi denne skumle skapningen, som faktisk bare viste seg å være godteri! Men jeg hoppet
høyt, for jeg trodde virkelig det var en slange...


1 ord:

Unknown sa...

Elska uttrykket ditt da du så "slangen"!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...