08.04.2012

Easter Sunday

Jeg har skrevet innlegget om Bristol, og så snart jeg har fått redigert bildene skal jeg legge det ut! Sorry at jeg er så treg...

I dag var det Easter Sunday! Og da er det tradisjon her i familien å ha en "egghunt", noe som ikke ble unntak
i år! Vi dro til vertsbesteforeldrene mine sitt hus, spiste middag og koste oss! Sharon, kjæresten til
vertsbestefaren min Mick, hadde laget små rim til oss alle, og det var tre runder der man skulle finne ting, og
så fikk man premie for hver gang! Mitt vers var: Ida don't look at peoples toes, just take a look for the 
rabbits nose! Og jeg fant kaninen, høyt oppe på veggen! Neste runde var å finne piperensere, og så en liten
dott. Det var kjempegøy, og når vi dro hjem senere på kvelden hadde jeg masse godteri med meg! Hjelp,
hvordan skal jeg klare å spise alt dette?

Må bare si at jeg er havnet hos den beste vertsfamilien jeg kunne ønsket meg, de er så fantastiske alle
sammen! Og jeg er så uendelig glad for at jeg får være en del av livet deres! Vertstanten min var også der,
med sine 4 barn. Den yngste sønnen, Riley, er bare verdens søteste femåring! Vi hadde det kjempeartig hele
kvelden, og han ville være Cheeky Monkey, men han klarte bare å si Cheenky Monkey, åå så søtt.


0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...