05.05.2012

!!!!!!!!!!!!!!!

Wow, nå er jeg 18 år! Kan nesten ikke fatte det selv, tiden har jo sust forbi! Føler meg ikke eldre, men regner med jeg innser etter hvert at jeg nå er gammel nok til mange ting som jeg ikke kunne gjøre før! Og når vi er inne på det....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG BESTO OPPKJØRINGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå kan jeg kjøre bil, tenk på det! Må bare øve litt når jeg kommer hjem på å kjøre på høyresiden før jeg begir meg ut i trafikken tror jeg! Tenker at det skal gå bra... Nå får jeg bare håpe at førerkortet kommer i posten før jeg drar, ellers så må vel vertsfamilien min sende det til Norge senere. Det er veldig uvirkelig at jeg faktisk har lappen, for jeg har jo ikke fått beviset enda, men når jeg holder førerkortet i hendene mine på ordentlig, DA kommer jeg nok til å skjønne det! Det er ganske kult at jeg hadde oppkjøring 1. mai da, dagen etter bursdagen min! Det er jo dessuten en helligdag i Norge, så man kan vel ikke ha den dagen på førerkortet om man tar oppkjøring i Norge? Jeg og Lisa hadde forresten oppkjøring samme dag, og hun besto også! Så GRATULERER SÅ MYE LISA! :) Nå er vi vel 11 stykker i klassen som har tatt lappen, og flere skal ha oppkjøring snart! ...og nå er det bare 2 uker igjen! Skummelt å tenke på at dette året snart er over, men det blir også deilig å komme hjem igjen. Savner Norge.


0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...