05.05.2012

Tilbakeblikk: September

Nå er det jo bare 2 uker igjen til vi drar hjem, og derfor tenkte jeg at jeg skulle ha litt tilbakeblikk på utvekslingsåret! Jeg finner ett bilde fra hver måned siden september, og så forteller jeg litt rundt bildet. Tror nok jeg lager et eget innlegg til hver måned, så det ikke blir ett så langt innlegg :) Da starter vi på september, da!

SEPTEMBER


























Dette bildet ble tatt dagen etter vi kom til Cambridge, 11. september. Jeg husker denne dagen utrolig godt, og det er så rart å tenke på at det snart er 8 måneder siden det ble tatt. Vi gikk noe som er kalt "Bridge the Gap", som basically er en guidet tur rundt i Cambridge, mest i sentrum. Det var kjempekoselig, spesielt siden det var så fint vær, men vi hadde jo ikke peiling på hvor vi var mesteparten av tiden (les: hele tiden). Likevel var det spennende å se en engelsk by, for alt var nytt og interessant. Nå er vi så vant til byen at ingenting er veldig interessant lengre, haha, og det er vel derfor det ikke har kommet så mange bilder på bloggen i det siste, orker ikke å ta med kameraet. Vi har jo sett alt før likevel, liksom. Bildet ble tatt etter vi var ferdige å gå Bridge the Gap, dette var parken alle avsluttet i. Vi hadde avtalt med de andre å møtes her, så vi lå på gresset og koste oss i sola mens vi ventet. De fleste hadde fått matpakke som vertsfamilien hadde laget til dem, meg inkludert, og det var altså vertsmoren min som hadde sendt med meg den Diet Coke'n på bildet. Resten av matpakken var ikke noe god, loff med en slags klissete syntetisk ost (det var flere som hadde fått dette), så jeg kjøpte heller mat senere. Denne dagen drakk jeg også min første (men absolutt ikke min siste) Starbucks frappuccino, og jeg husker at vi bestemte oss for å GÅ fra byen og hjem, noe som resulterte i at vi gikk oss helt bort. Good times! Det er ganske gøy å se hvor lyst og kort håret mitt var, for nå er det jo ganske så langt og mørkt! Ser forresten at jeg var ganske så brun, hadde jo vært på Tenerife på sommeren! Savner fargen, nå er jeg jo bare bleik.. Sånn blir det når man bor i England! 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...