06.05.2012

Tilbakeblikk: Oktober

OKTOBER:

Denne måneden var det spesielt vanskelig å velge bare ETT bilde, for det var så mye som skjedde! Men jeg endte likevel opp med dette:


























Dette bildet er tatt 1. oktober, i Thorpe Park, som er en stor fornøyelsespark utenfor London en plass. Det var jeg, TonjeRagnhildNoraEllenLisaJulianne og Alessandra som dro dit, og vi hadde det kjempegøy! Her på bildet ser du Aless, Julianne og meg, som nettopp har tatt en ting man kan sammenligne med tømmerrenna, bare myye større! Vi ble KLISSVÅTE, og siden vi var så smarte så tok vi denne FØRST, sånn at vi måtte gå rundt våte resten av dagen. Men det var veldig gøy, så det var verdt det! Jeg fikk faktisk bare tatt 2 ting i Thorpe, fordi det var så lang kø overalt! Det gjorde meg jo egentlig ikke så mye da, siden jeg blir veldig fort kvalm av sånne snurre-opp-og-ned-hit-og-dit-fram-og-tilbake-ting, men det ble litt vel mye venting på meg og Nora den dagen, mens de andre tok berg-og-dalbaner.. Jaja, vi hadde det gøy likevel! Hvis du skal på utveksling til England neste år, så anbefaler jeg deg å dra til Thorpe Park! Du kommer til å ha det kjempegøy! Etter Thorpe dro vi til London og spiste hamburger på Planet Hollywood, nam! Å, jeg savner det fine været vi hadde i starten av utvekslingsåret, nå er det bare regn og overskyet! Håper det blir fint på 17. mai iallefall!

2 ord:

Anonym sa...

digger denne bloggen virkelig :D

Ida Marie V. Bosch sa...

haha, tuusen takk! :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...