20.07.2012

No more words

Tror kanskje de fleste har skjønt at jeg ikke kommer til å fortsette å blogge, iallefall ikke nå i sommer! Dette var i utgangspunktet ment å være en utvekslingsblogg, og jeg føler at det ikke er vits for meg å begynne å blogge om livet mitt her hjemme, iallefall ikke nå. Det skjer ikke mye; jeg har begynt å jobbe som resepsjonist på Scandic Hotel, og det tar veldig mye av tiden min. Resten av fritiden bruker jeg på venner og familie, og da er det ikke så mye tid til overs til blogging. Jeg har jo et ønske om å studere utenlands i framtiden, så kanskje jeg tar opp bloggingen da.. Uansett, bloggen min ligger nå her, så det er bare å lese og snuse rundt i den, den forsvinner ikke :) Og hvis du har noen spørsmål om utveksling og sånn er det bare å kontakte meg, svarer så fort jeg kan.

Her er en liste over de mest populære innleggene mine, kanskje du finner noe interessant her:


Ellers så kan du jo ta en titt på kategoriene, f.eks reising, tilbakeblikk eller oppkjøring
Og husk, ikke vær redd for å ta kontakt! :)

Har begynt å bruke Instagram, så kanskje jeg legger ut litt bilder derfra på bloggen av og til! Vi får se :)
Min nye arbeidsplass, og min nye venn: 




0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...